dissabte, 30 de maig del 2015

ELS LLIBRES NOUS DE CLARINET


Des de fa anys aprofito l'estiu per actualitzar la meva programació de clarinet. Faig balanç i afegeixo les noves peces que he descobert durant el curs i que he comprovat que han funcionat bé a l'aula, en trec o canvio de curs aquelles que no han donat el resultat esperat, etc... 
L'estiu passat, el 2014, vaig decidir convertir la programació de cada curs en un Llibre Recull.

D'aquesta manera haig de sortir menys de l'aula per fer fotocòpies, tinc tots els llibres i el material ordenat progressivament i com que cada llibre porta un o dos CD's que l'acompanyen, els alumnes ja tenen el material des de l'inici de curs i poden escoltar i triar quines peces són les que més els agraden.

Avui us vull ensenyar com, les més xicarrones, han convertit en obra d'art el llibre de clarinet...








He diferenciat el Nivell Elemental del Nivell Mitjà, per tal de complir els objectius de cada nivell.

Els Llibres de Nivell Elemental estan ordenats progressivament i al final he afegit duos, trios i peces per fer amb piano.

Els Llibres de Nivell Mitjà tenen la part més tècnica al principi: models d'escales, estudis clàssics i estudis modens o de Klezmer, etc... Van seguits de duos i trios de diferents estils (clàssic, modern, Klezmer,etc..) i al final hi ha les peces de repertori que toquen amb piano. En el CD hi ha tots els acompanyaments i també els àudios de la part de piano de les peces, que jo mateix he preparat.

Us convido a probar-ho... A mi m'ha donat molt bon resultat!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada