dimecres, 3 de maig del 2017

Popurri Disney Clarinets i Piratas del Caribe Conjunt Elemental de Vent

Per fi he aconseguit la gravació del Concert de Fi de Curs 2015-16 de l'Escola de Música de Puig-Reig!!!



El curs passat vam triar les Bandes Sonores de pel·lícules com a tema principal de tots els instruments de l'escola de música i, com cada curs, tots els alumnes del mateix instrument van tocar plegats un arranjament de la B.S.O al final de l'audició.

(mira com va quedar el "Somewhere Over the Rainbow" a l'audició del 1er quadrimestre)

Al concert de fi de curs, tots els instruments de l'escola vam poder ensenyar la feina feta als pares, mares, família i amics.

Pels clarinets vaig fer un "Popurri de Disney" amb les meves cançons preferides de les pel·lícules de Disney i també vaig preparar un audiovisual amb escenes de cada pel·lícula per projectar-lo en directe mentre interpretàvem les diferents cançons.



No era un arranjament fàcil de tocar, però estic molt content perquè els alumnes (amb molt d'esforç) van aconseguir fer-ho molt bé!!!





Pel Conjunt Elemental de Vent vaig preparar la cançó dels "Piratas del Caribe" i ens vam animar tant, que fins i tot vam pujar a l'escenari vestits de pirates.

A continuació pots veure els meus pirates "A L'ABORDAAAAAAAJE"!!!!!!!!



Si t'ha agradat o tens alguna pregunta sobre com he preparat tot el material, deixa un comentari. Segur que als alumnes els encanta saber que t'ha agradat.

Aaaahhh, me n'oblidava, no ho diguis a ningú, però per aquest final de curs estem preparant el musical de GREASE... Serà espactacular!!!

I potser vols tornar a veure el Popurri de Nadales, descarregar-te el videojoc "Mario Broms i de Prat" o veure el popurri de Bandes Sonores d'Acció que vam fer amb l'Orquestra de Portàtils (CELork).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada